Säg Ingenting Till Mig

Gaad vad jag vill ha mer ledigt! Har inte tagit det såhär lugnt på flera år! Sova, tv, käka, sova, tv, käka mest hela tiden.. Vilket oxå resulterade i en förkylning. Det är farligt att vila!!
Klippte Lillebror Das Gutefår i morse, och sen dressyrade vi utan att bli helt genomsvettiga. Well...lite svettigt vare iallefall.
Har inte fått gjort hälften av vad jag skulle fixat idag. Var å handlade å tankade bilen innan men det är det enda - och enklaste! Rummet som Gud Glömde är numera ett väldigt trevligt litet skrymsle som jag egentligen hade velat göra om till en egen toalett, men ska väl flytta hemifrån om inte alltför lång tid så det känns lite onödigt! Men jag måste packa in alla mina gamla leksaker där iallefall, det som får plats =)

Funderar på att gå ut och klippa Cassler-ponnyn med! Han är gutefåret nummer 2 och vi ska åka till Kungsbacka å hoppträna på tisdag. Känns nog som ett måste....

Jag älskar ordspråk! De flesta är jävligt sanna. Meeen man ska inte använda sig av dom på fyllan.
Så alltså...håll dem undan från mig när jag druckit alkohol. Alternativt håll alla män, kvinnor, telefoner och resterande alkohol inlåst. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0