Magic Zone


Gårdagen blev lite kaiko. Grym förfest hos Clabs men sen spårade det ur lite. Mycket tårar, drama, lite kräks och sen försvann alla. Har fortfarande kvar Cocos garderobsbricka, för jackan behövdes visst inte i arktiskylan.
Fick släpa mig upp alldeles för tidigt i morse eftersom sadelprovaren skulle komma. Hittade ingen sadel till TW, vilket är skit för då får jag fortsätta tömköra ett tag till. Merlin fick en snajsig hoppsadel iallafall. Ska prova en likadan på TW om det finns i 16,5. Annars är jag körd.


I fredags blev det filmkväll med Jerker. Fick sån jäkla grym massage. Det var lyx.
Lyckades fucka min telefon på jobbet. Displayen är helt kraschad. Jag som tjötat om en ajfån. Det lär det bli med, men tillsvidare får jag dras med en stenålderstelefon. Man kan bara sätta ett alarm, vilket kommer innebära problem imon när jag ska gå upp. Dessutom är det knappt nått minne så man får radera sms innan man kan skicka. Dödens. Iphone nu tack! Ska försöka hinna kolla på det imon.
Även en klipptid bör bokas.


Lite bilder från dagens ridning på Lillebror;
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0