Finaste Thivai

Jahopp, så har man en skadad ponny i stallet. Jag som vart så nöjd med att alla mina tre är hela!! Får hoppas att det inte är så farligt iallafall. TW reste sig å slog över. Hon är lite öm men jag hoppas det inte är nått allvarligt. Veterinären tyckte att vi skulle vänta tills imon å se... Hon verkade iallafall lite bättre.








Lovade Pannis så jag får la göra en kortis om bion... Vi såg Kronjuvelerna i torsdags, jag å Carro. Hemska film. Det var bara elände på elände. Hade jag haft en frottéhandduk med mig så hade den vart dyngsur. Man blev iallafall inte minsta lycklig nånstans...den var rolig ett par gånger bara;

-"Det där är en hjort...å de där är en annan hjort"

eller

-"Visst att kvinnor smakar orm, men karlar smakar ju inte direkt småkakor dom heller"

Men det var en sevärd film. Om man inte har planerat å bli på partyhumör. Men det är väl kanske inte det man räknar med när man går på bio iallefall...




Nu ska jag åka till mannen å käka (har beställt spenat!) å bara softa. Sprang en runda efter jobbet s¨å känner mig himlans harmonisk! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0