Worlds Greatest

Blev en awesome dag på Ullared. Klarade mig ganska lindrigt undan med shoppingen ändå =) Hann hem lagom till å se Michelles och Broshans hoppträning. Gick kalas, fastän Brosh var totalöverladdad!

Nu på kvällen så kom goingarna hit. Vi har käkat, tagit en kvällstur å tränat lite PoleBarrels inför morgondagen på High Chaparall. Vi kan fortfarande inte förstå hur duellen mot riddarna ska se ut. Hur gör vi sönder vattenmelonen? Det tar ju en kvart bara med kniv och utan häst!? Det får nog lösa sig imon. Kommer bli en mycket trevlig utflykt tror jag =)


Idag har jag iallafall tatt lite bilder...



















Nu blir det nog en runda DUELL å sen hoppas jag att tjejorna är lite runda under fötterna å vill sova. Är dödens trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0