Between The Lines

Ledig idag men det lyckades ändå bli stressigt. Fick dödens huvudvärk å pallade bara å rida ett styck djur. Betyder att imon blir ingen hästledig dag som planerat, men kan leva med det. Hann även in å shoppa litegrann. Fast inte som jag tänkt så får bli nån mer dag inom det närmsta! Hade skrivit 15 grejjer som jag behövde å köpte bara annat ju.

Now: 5 kamp på Liseberg med jobbet. Sen käk å sen utgång. Bajs på mig som glömde mitt lisebergskort hemma. Är med Linus å Christian å har börjat förkröket så att köra hem å hämta det är tyvär inget alternativ. Morsan kommer sluta älska mig när jag ringer henne å ber henne komma med det. Får leva med det.

Va gör vi, nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0