Jag Kommer Inte Höra Av Mig Igen, Och Jag Kommer Inte Ta Skulden!

Skulle hunnit så mycket mer. Men som vanligt på helgen så tar min kropp sig lite sovmorgon. Vaknade precis innan 10. Alldeles för sent. Har fortfarande inte hunnit ut å sprungit, strukit, städat mitt rum å förberett för kommande vecka. Men skiter i det dårå å åker till Han istället. Vi ska laga mat å kolla film. Hoppas på å få in en promenad med. Så gött väder! Räknas det som sommar nu?

Var på solariet men dom hade visst sommaröppettider, vilket innebär stängt på söndagar. Värdelöst! Men what to do...

Fick köpt en klocka idag iallafall. Älskar den! Men måste ha den gröna oxå. Och gärna den röda med! Beroendeframkallande... =/







Mycket lycka för tillfället. På alla plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0