Make It Easy

Väldigt slapp helg. Och defenitivt slappaste söndagen på vääldigt länge. Gick inte ut i stallet förrens åtta. Tömkörde LB å klippte Havana så var inne igen för en halvtimme sen. Så nu är det matlagning å Solsidan som väntar. Och en dusch. Så måste jag fixa med tvätten med. Fakkt app sent kommer det bli men jag räknar med att jag fått så mycket sömn så jag orkar morgondagen ändå.

Igår vart de After Ride på Alleby. Väldigt lagom fylla, å Coco hånglade med snyggepappan. Om nån missat det på fb... Jag är visst inte särskilt mogen ibland...

Cäs å Ass var ute på vift idag. Som tur var gick det bra med dom båda! =)


Orkar man verkligen gå igenom hela den här resan igen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0