Våår!

Sånt himla fint vårväder idag! Dock gick inte ridningen bättre för det, varken med TW eller LB. Men imon är det ju en ny dag igen =)

Hann precis inte till systemet så vettetusan hur jag ska lösa kvällen. Har börjat på en flaska vin men det smakar ju kräks så funderar på att gå ner å råna Leifsens barskåp. Ser ut som att det blir sen förferra hos Clabsis morsa i Vasastan å sen Lounges å eventuella Yaki Da å Parkan. Är kalaspartysugen men hittar jag inget bättre å dricka så tänker jag stanna hemma. Måste upp snortidigt imon för å hinna med kusarna innan shoppingrundan å spetsgruppsträningen. Det kommer nog inte gå, jag är för gammal å behöver min sömn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0