Whats The Deal Yo

Lite jobbigt med det där skattebeskedet som tänker infinna sig snart... De flesta har redan fått det tror jag. Kanske jag oxå har, fast jag vill inte gärna hitta det nere i posthögen så jag väljer att låta bli att titta. Anledningen är att jag känner på mig att jag inte vill veta hur mycket jag får betala tillbaka. För tidigare år har jag fått tillbaka. Varenda år. Allt från 300-12000 spänn. Så nu är det säkert inte mitt år mer. Segt!

Hoppat tre styck kusar idag. Först Cäse, som var pigg å glad å duktig som vanligt. Sen LB som var lite trotsig, men hoppade awesome! Å så Merlin som verkligen fick sig en omgång. (Hmmm...mest jag kanske.) Är cptrött! Men helt galet nöjd!!! Tur att Kristina gjort Emergency-kits, även till oss som inte åkte på hoppträningen i Kba idag. Fast....nu har jag ätit både kvällsmat å mitt emergencykit. Det kanske jag kunde låtit bli.

Vart sånna intriger på jobbet idag så jag trodde jag skulle förlora förståndet ett tag. Hoppas på en bättre dag imon.

Nä, men om man skulle lägga sig i tid för en gångs skull. Måste vila massor så jag blir frisk. Fast ju mer jag vilar, ju mer sjuk blir jag, är det inte jäävligt märkligt!?


Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen...

Kommentarer
Anonym

Hej kim kan du lägga ut lite bilder på dina bröst ? uppskatar det tänkte fotoshopa det annars så blir det inte kul för dig

2011-03-24 / 18:59:36
Kim

Ja men gör gärna det! Lär dig stava oxå när du ändå håller på...

2011-03-24 / 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0