Jag Har Ljugit För Mig Själv!

Awesome träning. Var så himla gött å ha Cäsen igen. Så har vi skaffat oss grymmaste femteryttaren tills på söndag. Ska bli kalaskul!!! =) Var jätteglad när jag åkte från träningen men det vände till ett bryt på fem röda. Kändes som om alla bitar föll på plats. Jag har så mycket undanträngt... Måste få rensat upp lite. Så sjuk känsla! Men nu är jag glad igen. Mest för att fabsiponnyn kändes så fräsch och att de är fredag imon. Och för att jag har så underbara människor i mitt liv! Eventuell utgång planerad imon. Hoppas jag inte är cptrött efter jobbet imon bara. Finns en ganska så stor risk. =/

Kommentarer
Coco

Vem e de som e dum pimpim? Ska vi ge den smäll??

2011-05-06 / 15:00:30
URL: http://cicciadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0