Du Är Det Finaste Jag Vet

Dödens dag med huvudvärk på jobbet. Kom på att det säkert var kroppens sockersug som satte in så får faktiskt skylla mig själv. Har blivit alldeles för mycket godis förra veckan.

Direkt när jag kom hem så stod Cäsen reda för dressyrlektion för Marie Louise. Gick såklart käpprätt åt helvete men hoppas på att lite pussel ligger till nästa träning.

Sen bar det av till Camilla för hoppträning på El Meppo. Han verkade ha smält kriget från vårat dressyrpass igår å gick som en kung hela träningen. Hoppade 135 kalasfint. TW var med oxå med Alicia å även hon skötte sig. Kan nog bli en ganska käck hoppeponny av henne oxå med tiden.

Försökte mig på en insats med att stryka lite men är helt enkelt för trött. Dax å borsta bissingarna å krypa till kojs. Hoppas mannen har spelat klart sin match snart så han ringer innan jag hunnit somna. =)

Nattinatti




Buspowpow...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0