WTF?

Sen när finns det en blogg.se app? Betyder det att jag kommer blogga lite mer kanske? Troligen inte...suger ju stenhårt på det här.

LB var så himla rolig att rida idag. Känns verkligen som att vi är i påväg i rätt riktning. Fina fina hezten.
Cäsi ska börja galoppera nästa vecka. Wiie!
TW ska hoppa sin första Pay And Jump på GFRK i slutet av november.

Blev lite förfest hos Julia i lördags. Med utgång Valand, för Anton har börjat jobba där. Bajs att jag hamnade mitt i ett bråk å fick ett bord med halvfulla glas över mig bara. Där dog min partystämning. Men så jävla gött att Carro är hemma! Synd att hon har en hel del praktik så vi inte tajmar varann så bra. Snart är hon konstapel Johansson med vardag av mord å rån. Kan inte ens komma ihåg varför jag ville bli polis. Bruden kan numera en hel del grymma grepp å hon dängde oss alla i golvet i lördags.

Näe, dax å duscha å sova. Huvudet är väldigt knökfullt efter träningen idag. Har halvkass koll på exakt allt. Hoppas det klarnar lite tills imon.

Sista arbetsdagen för veckan iallafall. Tack Volvo för ledig fredag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0