Jag tar tag i mitt liv!

Som min kloka mor sa för ett par veckor sen... "man måste tycka om sig själv för å kunna tycka om andra"
Det är väldigt sant. Så nu är det jag som tar å gör ett uppryck!
Dagen har tillbringats mestadels med nyttigheter. Shoppat på IKEA, städat, tvättat, strukit, fått skickat lite viktiga mejl å sånt och tagit hand om djuren. Blev även lite karusellåkande å telefondejt. Morgondagen får fortsätta i samma spår. Jag kan bara inte fungera ordentligt om det inte är ordning å reda på saker. Det är lite av en last i livet. Hade vart väldigt gött å bara kunna skita i allt utan att störa sig.
Blir nog även lite shopping med CJ å Clabs å möjligen nån form av alkoholintag med Äva å Coco.
Nu blir det dusch å film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0