Prio 372

Dåligt med bloggande här. Inte vart nån prio alls typ. Tror inte någon gråter för det. Utom möjligen min vbg. ;p

Inte hänt så mycket egentligen. Hade en grym dressyrlektion på LB igår. Var riktigt skoj. Idag skall han tömköras å det ska bli väldigt spännande att se.
TWs operation skulle gjorts igår men har blivit uppskjuten, vilket känns jävligt surt då hon inte alls diggar livet som glidare.
Cäs är den vanliga Cäsen med bestämda åsikter å testar Alicia lite titt som tätt. Humor har han iaf. I förrgår tränade jag å Ävish lite ihop å han bara går å går. Vet precis vad han ska göra.

Har fått kvällsjobb så om ett par veckor kommer mitt liv se lite annorlunda ut. Lagom till mörkret kommer så kan jag rida på dagarna istället. Och ha mer fritid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0