Finfin tisdag

Efter en kalashelg i Stockholm är man tillbaka i verkligheten å vardagen igen. Har börjat jobba dag igen. Känns jäkligt najs just nu men vet att jag kommer tröttna på att gå upp tidigt snart. Ett plus är att det blir frukost på sängen å julkalendern. Minus är att det är mörkt å immigt i bilen på morgonen, å vi alltid är för sena för å hinna vänta på bättre sikt vilket ibland medför en bilresa med livet som insats. Företaget var iallafall väldigt generösa med kompensation för att kvällsjobbet inte varade så länge som planerat.
Igår galopperade jag på TW för första gången sen operationen. Trodde inte det skulle kännas så märkvärdigt men det var verkligen som om nått släppte i mig. Nu kan jag på nått sätt sluta tänka så mycket å bara rida på som vanligt.

Idag är det lägenhetsvisning som står på agendan. Skall bli väldigt spännande! Så ska två av mina kärlekar motioneras oxå men det känns inte det minsta tungt när jag vet att mami vart världens bästa å mockat för alla hästarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0