Gamla vänner ❤

Är på himlans bra humör! En fika med gamla klassisar från gymnasiet gjorde min dag. Det är verkligen speciellt med gamla vänner som man tillbringat mycket tid med. Vi har knappt setts sen vi tog studenten 2005 å ändå är det bara att haka på där vi slutade senast. Det blir liksom aldrig konstigt eller obekvämt.
Är hemma hos mannen nu å fortsätter mitt filmredigerande. Tänkte även försöka skriva klart propositionen för en "gymkhana clear round" vi tänkte anordna på GFRK i februari.

Igår var det bio med Carro å Co. Vi såg Mammas Pojkar. Jisses, totalt ovärd film! Skumt att den ens går att se på bio..

Imon är det mycket som skall hinnas. Upp tidigt för en efterkontroll på besiktningen. Har 3 hästar som vill dressyra. Och så vill jag gärna hinna en sväng till gymmet. Var å tränade en sväng idag å fick nått så satans ont i huvudet efter. Det är nog straffet för att jag inte har tränat på typ tre veckor, likasåväl å komma igång igen!

Fick en ny gammal bild på Cäsen. Kvalitén är sådär man det är så skoj å se honom. Här ser han nästn lite biff ut. Fina fina lilla hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0