Inför Varje Val Jag Står Finns Alltid Dom Jag Litar På

Sitter återigen med dessa satans filmer som skall redigeras lite och läggas över från filmkameran till datorn.
Vart en bra dag i övrigt! Fått köpt det mesta i julklappsväg. Hinner förhoppningsvis ut en sväng imon för å komplettera lite. Vi var å köpte gran häromdagen å jisses vad jag tyckte synd om alla granar! Dom bara stod i kylan å väntade på att någon skulle vilja ha dom. Nästan så det fälldes lite tårar. Vet ju att jag är svag för gossedjur, vill hest köpa dem allihop, men granar!? Åååh jag blir ledsen i ögat bara av å tänka på det. Ska nog åka å kidnappa dem som inte fått en egen familj på julaftonskväll!
 
Igår vart det laghäng hos Jossan i hennes aaasfina hus! Är redigt avis! Väldigt trevligt iaf men förkylningen spökade så jag orkade aldrig följa med ut. Annars har det inte hänt så mycket. Åkte med Brosh till Alleby igår för å få rida i manege men även träna lite lastning. Han skötte sig så bra så jag blev alldeles varm i hjärtat. TW galopperar å känns riktigt fräsch så ser fram emot när hon kan börja tömköras med lite press.
 
Imon är sista dagen att hinna det sista finliret på. känns för en gångs skull som jag hänger med lite å hinner njuta.
Nu ska jag sätta en ny film på skapande å sen blir det till å göra lite julgodis tror jag. Min egna version. Så får det bli en surprice för mannen som sitter klistrad framför tvspelet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0