Onsda

Galen dag igår. Kaos på jobbet, nya bilar som kom in, upplärning av ny tjej på ny bil som inte ens jag kunde själv, kasta på mig ridkläder, hets ner till Scandinavium, klump i magen, bytte bilen mot hästen, red lite, gick dåligt, lasta ponny, åka å handla, köra till GFRK, ingen landskamp, käka, må dåligt, ingen ordentlig uppvärmning, uppvisning, red asakasst, snäll Cäs iaf, dålig stämning, hem, ny ponny i stallet, sötnöt, in å duscha, mot Torslanda, mys, deckade.
Kan sammanfatta dagen som hysteriskt obehaglig! Brukar inte känna mig SÅ stressad!

Dagen hittills;
Vaknade 03, borsta bissarna, somnade, vaknade 05.30, frukost på sängen, gå upp, göra sig iordning, åka till jobbet, slappa.
Men nu är det snart lunch å sen börjar en hysterisk eftermiddag! Men idag är vi iallafall två som kan hjälpas åt.

Förövrigt hann man iallafall se igår att det är riktigt grymma lag vi ska möta! Usch, ett ordentligt uppryck till fredag kanske! Måste passa mina växlingar oxå. Och hålla mina nerver i styr. Men som tur är är alla andra i laget helcoola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0