Den Jag Litar Allra Mest På!

Blev träning på finaste prinsponnyn idag. Gaad vad han är lätt å rida. Bara å åka ju! Underbara ponny! Längtar sönder mig till Scandinavium! Behöver dock träna lite mer innan. Men det blir träning igen på söndag, förhoppningsvis med hela laget.






Imon är vi ju lediga men jag har lite planer på vad som ska hinnas med ändå;
Promenad med Castor
Dressyr på Merlin
Mocka å fixa i stallet
Stryka
Springa
Åka en sväng till Borås med morsan
Skriva ett par rader till GFRKs verksamhetsberättelse
Få in min tidrapport

Sen kanske jag får fler idéer =)



Nu blir det bums i säng! Men ska kolla på Elsas värld och Biggest Looser innan jag somnar.

Nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0