Hur Ska Det Gå?

Vart uppe tidigt som tusan för å hinna morgonmysa lite med mannen innan hans avresa till Idre. Är hemma nu iallafall. Borde gå ut å motionera TW men det är kallt som tusan ute. Väntar nog tills det är ljust iallafall. Man kanske ska lägga sig å kolla på en film sålänge? Vet iallafall inte hur jag ska klara mig en hel vecka utan mannen. Kommer ha massa tid ju. Dessutom är vi lediga på fredag. Har redan förvarnat Eva om att jag vill ha en dejt med henne. Borde verkligen ta en rejäl shoppingsväng på stan! Hade hoppats på att kunna besiktiga det lilla röda åket idag, som haft körförbud i hela tre veckor! Men verkar som att det inte finns tid förrens på måndag. Jag får helt enkelt vara halvt handikappad en helg till. Fast jag har inte så himla mycket planer för helgen ändå. Imon ska jag försöka masa mig upp till GFRK å kolla lite på seriedressyren om jag får låna bilen. Äh, nu blir de film....snyftfilm!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0