Redo För VM 2012

Äntligen känner jag mig redo att åka! Har packat å packat. Knölat in å plockat ur. Vill verkligen inte glömma nått men dumt att ha med sig för mycket oxå. Speciellt som det kommer bli riktigt trångt ner med tre extra passagerare och två extra packningar från folk som flyger ner. Såg inte så ljust ut ett tag. Från att ha varit bland de minst skadedrabbade laget så stod vi helt plötsligt med tre skadade ponnyer. Danne med svullen bog, Tequila med korsförlamning å TW som var halt. Danne fick lite vila å behandling av Stefan så hon är redo. TW behövde bara nya skor så även hon är redo. Sämre är det med Tequila dock. Inte en chans att vi får tag i en lika snabb ponny men är det någon som kan hoppa upp på en ny tosseponny så är det Ulle så det kan nog bli helt okej ändå. Norskarna har kört hit ikväll så vi kan slå följe ner till Wales. Svenska+norska ponnyer (+Cäs) står redo nere i stallet. Imon kl 8 bär det av. Vm 2012 wiie! Är så mycket som händer just nu så det är med väldigt blandade känslor jag lämnar landet. En del av mig vill stanna hemma och fixa allt medans en annan del bara vill ta pick å pack å dra. En del av mig vill att tiden ska gå fort som tusan medans en annan del av mig vill att tiden står still. Men en sak är säker...jag ska verkligen ta vara på den här tävlingen. Har världens grymmaste ponny med mig. Underbart att ha med sig en ponny som man slipper passa och oroa sig för 24/7. Livet leker, jag ska sluta oroa mig! Nu kör vi! Klockan är ställd på 05.00 för en springtur innan hästarna ska ha frukost kl 6. Blir lite sömn iallefall. Nattinatti Kommer sakna mina pojkar så mycket när vi är borta!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0