It´s Over Now

Sista träningen...gick bra iaf! Det är väl först nu som prinsessponnyn bara tuffar på, i alla lägen. Idag slog det mig hur mycket mer lättriden hon har blivit. Det är väl till stor del att vi känner varann så väl vid det här laget, men även att hon känns som om hon verkligen vill göra rätt.

I övrigt har det vart en jäkla skitdag. En sån som borde raderas ur almenackan. Nu är det dags för mig å tuffa till mig å gå vidare. Sluta ta åt mig så mycket av löst folk å bara lyssna på de allra närmsta, de som verkligen vill väl på riktigt. Tuffa tider är bra, då får man nått slags kvitto på vilka som ställer upp i alla lägen. Jag borde nog visa min uppskattning på nått sätt, vilket inte är min starka sida. Får klura på hur.

Sova nu då. Upp igen om fem-sex timmar å ut å rida. Får se hur många pållar jag hinner, för kl 12 styr vi bilen mot Kalles å Petters landställe i Åsa. Dagen är planerad med käk, lekar, mer käk å fest, väldigt uppstyrt! Jag har blivit en sån kärring på drickandet men imon ska jag defenitivt bli full och odräglig. Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0