My Heart Beats For Love

Grym kväll igår som sagt! Höll på att missa den sena bussen trots att jag hade massa tid. Jag i ett nötskal. Mötte upp Äva å Younes i stan å vi drog nästan direkt till Push. Väldigt trevligt hade dom ordnat med mat å dryck å grejor. Kvällen var ett enda virrvarr. Ett roligt sådant, förutom en uppläxning av Younes om min tidsoptimism och en aslack Carro på dass då. Hittade diverse otippat bekant folk lite överallt. Som vanligt blev Carro, som jag skulle slagga hos, för full å gick hem å deckade utan att säga ett ljud till mig eller ha nån som helst koll på sin mobil. Min grymmingvän..! Men hon hade visst gjort bort sig ganska rejält igår så med tanke på hennes ångest i morse så skapade nog Gud lite rättvisa ändå.

Kvällen har fått tillbringas med pållarna. Inte skoj att rida alla tre på raken men idag var det nödvändigt.
Imon blir det iallafall shopping på dan å sen käk å mys vid Delsjön på kvällen.
Men nu; filmtajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0