Ny avdelning

Börjar på ny avdelning idag. Väldigt lugnt hittills, men det är bara för att det är fetingstopp. Min förra chef är inte vatten värd i mina ögon just nu. Synd att han inte dök upp i fredags, verkar vara rätt många som vill ge honom spö!
Får ta å prova lite här å se om jag kommer överrens med folket. Flera från min gamla avdelning här som jag inte är så kompiskompis med. Blää! Annars är det bara att byta igen. Kanske till Mikaela å KrämClaes. Skulle bli precis som förr i tiden. :)
Näe, man får göra ett försök iaf!

Spetsgruppsträningen igår gick skit. Men det gör inte så mycket faktiskt, konstigt nog!
Var även å käkade brunch med Pannis å hade träning på Bulycke. Lagomt med aktiviteter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0