Såååftish

Äntligen helg! Ledig imon. Verkligen ledig. Tandläkaren var det enda som stod i min almenacka å dom ringde å avbokade så nu får jag vänta ytterliggare nästan två månader på en ny tid.
Dagen på jobbet gick väldigt fort. Gött. Gårdagen fick jag tillbringa på annan avdelning iklädd latex. Men även den gick ganska fort. Nu har vi bara kortveckor att se fram emot. Like it alot!

Red ett ganska så ordentligt dressyrpass på Cäse. Ser fram emot måndag så jag kan få mer skäll å hjälp av M-L.

Nu ska jag slänga mig i duschen å åka till mannen.


Kommentarer
Johanna

jävla lyckostar.................

2012-03-31 / 04:32:47
URL: http://johannaelinaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0