Vår

Dressyrlektionen igår började verkligen inte bra! Märktes att vi legat på latsidan å inte ridit lektion på ett tag! Cäs ville inte alls vara med å jag lyckades knappt ge en enda hjälp rätt, å det som väl var rätt lyssnade han inte alls på. Men det blev bättre på slutet å jag fick fram honom bättre än på länge! Han är lite lat den gamle farbrorn, å jag oxå!
Marita var där å behandlade. Bara små låsningar på Cäs å TW. Dock har Cäse mask så får bli en tidigare avmaskningkur på honom oxå!

Så sjukt gött att det börjar bli ljusare på morgonen! Ser verkligen fram emot när det är ljust redan när man vaknar! Blir så mycket lättare att gå upp då!
Härligt å hinna hem å rida oxå innan det blir helt kolsvart! Dock dröjer det väl lite innan det är så ljust att jag hinner rida båda monstrena innan mörkret kommer. Fast det är inte så ofta längre som jag har båda på samma dag, har rätt mycket hjälp nu för tiden. Väldigt bra för då blir det mer kvalitetstid för mig! Hinner borsta ordentligt å stressar inte som en galning så pållarna blir ledsna.
Jag har verkligen världens finaste påwnisar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0