Lag SM 2012

Tävlade igår. Vi kom trea. Bara två poäng som saknades och jag stör ihjäl mig på min onödiga miss i sandflaskor. Men vi är ju lixom i en generationsväxling så det borde vara förlåtet! Red nog alla grenar igår så har allt lite träningsvärk gammal som jag är. Misstänker att Cäsen oxå känner sig lite seg idag.
TW däremot var inte seg idag! Tusan vad hon trampade på när jag tömkörde i morse.

Kämpigt första å tre timmarna på jobbet idag, dock har det lugnat ner sig nu så det finns tid för å leka med telefonen. Nån jäkel har satt en löjlig flagga på "min" cykel bara så man känner ju sig som ett cp när man ska ta sig genom fabriken.

I fredags var det utgång. Himlans trevligt faktiskt! Men har inte hunnit sova ut ordentligt så är fortfarande schleten. Hoppas på utgång med Moset i helgen! Sova kan man göra i graven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0