Your Love Is My Drug

Var riktigt nära att börja gråta när jag vaknade i morse. Försov mig tre timmar till en viktig grej jag var tvungen att fixa och det kändes lite som om världen rasade när jag missade det. Men ryckte upp mig å ringde ett samtal så allt löste sig till det bättre. Så man kan säga att jag fick löst det jag skulle med tre timmars extra sömn som bonus.
Sen har dagen bara löpt på med stallfix, matlådelagning och tömkörningspass på Broshan. Och nu jobb såklart. Men det är chill för vi har knappt nått att göra kvar, och så kom Nick nyss förbi med snickerskaka. Ibland är det bara så gött å leva!

Imon blir det ännu bättre! Shopping, resturang å bio är planerat.

Nu blir det kvällsfika med goa kollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0