.

Ganska så baej onsdag. Började dagen med att för första gången sen jag var liten försöka äta havregrynsgröt. Usch usch usch vad jag kommer få träna mer på det för det var verkligen inte jättegott! Hur kan alla käka denna gegga till frukost? Jaja ska ge det några försök till.
Annat baej är att min GL hjärntvättar mig med hemskheter som man inte vill tänka på. Det mjukstartade lite lätt med framfall (visste inte att det fanns nått sånt?) förra veckan men har eskalerat till hur skevt världen är uppbyggd och utomjordingar och grejjer. Jag börjar bli totalt skruvad.
Ännu mer baej var att mitt nät på telefonen slutade fungera och fick tips av den djupaste, mörkaste killen på avdelningen att starta om den. Bra idé om det inte vart för att mitt simkort låste sig. Palla lixom! Fick åkt hem å hämtat koden iaf och kom såklart för sent tillbaka till jobbet. SUCK!
Dessutom har jag dödens träningsvärk i benen efter gymmet i måndags. :/

Men nu är det bara att försöka vända dagen. Hem efter jobbet å rida å sen med CJ till polisgymmet å träna. Kan ju bara bli bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0