I´t Aint Over

Sitter å väntar på att tvättmaskinen skall bli klar så jag kan hänga upp tvätten och gå å lägga mig. Vissa saker som måste bli torra tills imon annars hade jag fullständigt skitit i tvätten!
Är galet taggad för tävlingsdag 2 imorgon! Dock är det inte alls bra att vara taggad nu för då hinner men få värsta downen till imon. Skall försöka koppla bort och tagga om imorgon istället.
Tävlingen igår gick förjävla dåligt! Sjukt mycket nerver!! Väldigt besviken på mig själv såklart då min ponnyskrutt skötte sig utmärkt. Helst vill jag gå och gömma mig men det är faktiskt bara att rycka upp sig och försöka göra det bättre imorgon.

Jobbat idag, sen hem å mockat, motionerat pållar och haft träning med GFRK-folket. Men resten av veckan får det bli mycket häng på Scandinavium!!

Nepp, betala lite räkningar och drömma en stund om en lägenhet jag spanat in å sen får det bli sängen. Ställer nog klockan å går upp om en timme för tvätten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0