Näst sista Scandinaviumträningen!!

Idag var det dags för näst sista träningen. Jag var måttligt taggad till en början och det blev inte bättre när Blommse visade sig ha ajaj i ett ben. Men Coco hämtade ett nytt stycke kött å sen blev det ganska så bra ändå! Kul träning var det, även fast min Cäs verkligen känns som en farfar. Det här lär nog bli det sista Scandinaviumet för vår del. Han får gå så länge han vill å orkar men såhär chill har han aldrig tatt det! Är en bonus i upphoppen iofs :)
Kul ska det bli iaf å vi är grymt pepp på nästa vecka!!!

Dags att nana sig nu. Saknar ett visst sms som inte verkar vilja skickas till mig. Men kan inte vänta på det hela kvällen så nu är det jag å sängen i...6,5 timme! Sen upp till jobbet igen :/
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0