SCANDI VECKAN!!!!

Nu händer det, nu är vi inne på Scandinavium veckan! Har gått sjukt fort och det som är värre är att veckan kommer vara över alldeles för snabbt. Bara att försöka hinna njuta så mycket man bara kan. Jag jobbar rätt mycket denna veckan ändå, har bara tagit ledigt halvdagar ons och fre.
Men känns ändå bra att ha att göra så hinner man inte bli så nervös!
Idag är det träning inne på arenan. Tur att jag har en snäll mamms å Leifs som kör ner det ädla djuret så jag kan jobba klart å sen köra räser direkt ner.

Har knappt hunnit förbereda mig alls i helgen för det har vart full rulle! Igår hann jag iaf putsa all utrustning.
I lördags var vi och firade Anna som har fyllt 25. Först var vi och badade i Varberg och sen på Ullared å shoppade. När vi kom hem så grillade vi korv och käkade tårta med resten av stallgänget. Efter det var det bara att ägna hästarna lite tid innan en snabb dusch och klädbyte för å åka till Coco på laghäng. Sma bla var med plus god mat och mycket tjöt. Väldigt trevlig kväll.
Söndagen tillbringades helt i stallet. Hoppade Broshan, tömkörde TW, hade träning med barnen, kollade på hundkursen, det kom en tjej och provred Merlin, putsade och fixade och packade för idag.
Är rätt så schleten nu! Men inget jag hinner tänka på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0