Allt Är Som Vanligt Men Inget Är Som Förut

Tillbaka i vardagen, är på jobbet! Känns helt okej nu när det ändå inte vart badväder det sista. Dessutom är det bara fyra månader kvar till lucia. Dags att börja bylsa på sig kläder igen! Och dricka te! Massor av te vill jag ha!
I höst vill jag oxå tillbringa tid på gymmet, tid i soffan, och framförallt vill jag ha tid att stå å rykta mina ponnyer i timmar eller rida pass utan att behöva titta på klockan. Så idag svarade jag faktiskt på två medryttarannonser. Får se om det blir något där men som en tjej skrev; bättre att ha tid i stallet när man väl är där. Sant som fan! Så mer kvalitetstid i stallet ska det bli! För både mig och mina djur. Fortfarande inte fått tummen ur och sålt nån så hoppas att mer hjälp kan hjälpa istället. Dock tycker jag det är så himla svårt i början med nya medryttare för jag känner alltid att jag hellre gör det själv. Men långsiktigt så brukar det bli riktigt bra! Och bättre för pållarna när någon har tid att ägna all uppmärksamhet på bara den. Sällan jag bara har en häst per dag!

Red dressyrlektion på LB idag iaf. Stundtals lite hopp å skutt å protester men däremellan guld! Det är sjukt kul å jobba med den killen! Tur bara att Linda finns och kan styra oss på rätt spår igen när det blir kaos.

Fredag är iallafall inplanerad att bara hänga i stan med Carro. Ska bli så najs! Å på kvällen blir det mys! Mycket hemmakvällar som gäller för mig nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0