Helg ljuva helg!

Så var denna jobbveckan avklarad! Sjukt vad fort det går. Lite bastu å en dusch å sen ser jag fram emot att komma hem till mannen som förberett kaffe å serie. Igår låg han å kramade kudden när jag kom. Hehe :)
Blir nog att åka in igen för lite övertid på söndag. Så därför tog jag ledigt nästa torsdag, dumt att jobba mer än fyra dagarsveckor! :) trivs lite extra bra med mitt jobb nu! Väldigt fritt, kul att mecka lastbil, man jobbar bara fyra dagar i veckan, kan rida på dagarna (kommer bli en extra bonus i vinter), man får flexa, kan ofta jobba övertid om man vill, grymmaste kollegorna, det är lätt att få ledigt och dessutom får vi ett gött kvällstillägg på lönen.

Imorgon blir det en sväng på stan å sen hem å rida å förbereda för storstädning av stallet i övermorgon. Alla inackorderade plus medryttare hjälps åt att sommarstäda och skura stallet. Så käkar vi tillsammans och så. Ganska trevligt faktiskt.. Sen får hästarna komma in i ett rent stall så fort det blir kallare på nätterna. Längtar inte tills all mockning börjar igen! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0