Får Det Jag Behöver Men Inte Det Jag Vill Ha

Livet kan sammanfattas kaos för tillfället! Jag HATAR att släppa kontrollen men just nu är det nödvändigt för överlevnad. Eller iallafall för framtidens välbefinnande. Fan ta livet!
 
Har kickat igång veckan med två tömkörningspass, för Cäs å Brosh. Och en promenad och lite frukost för mig. Snart dags att masa sig till jobbet. Senare är det även lägenhetsvisning.
 
Gunnel gick inte igenom besiktningen ens lite! Överväger att bya ut henne men blir eventuellt omplåstring och lite kärlek ändå så hon rullar ett år till. (tror att jag kan ha sagt såhär de senaste två åren..?)
 
På söndag ska Brosh å Vendela starta P&R på GFRK. Ska bli så kul!!  Men tror defenitivt att Brosh behöver en klippning, ett bad å lite trimmning innan! Han ser verkligen ut som ett får igen. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0