Tuff Söndag!

Var väl sådär pigg å fräsch i morse klockan åtta när min mor fick hämtat mig i Linné. Hem å byta klackar mot gummistövlar å sen ut i stallet å mocka bajs. In å sova en stund innan jag kände mig hyfsat körduglig och vågade bege mig till jobbet. Fick sovit lite extra då jag hoppade över övertidspizzan. Kände att sömn var värt mer än mat - inte ofta det händer!
Men som vi hade trevligt igår! Kanske urartade en aning på slutet vill jag nog minnas. Jossan pratade norska så magmusklerna fick sig mer träning än på mycket länge! Polkagriskdrinkarna var det godaste ever! Och armbågarna på Schlagergolvet var extremt vassa! Tack för en riktigt kul kväll tjejor!
 
TWtjejen har vart med Annie på GFRK och hoppat Pay and Jump idag. Jätteduktiga var dom å gjorde två felfria rundor! =)
 
Precis vart ute och kvällsfodrat pållarna. Dags för en dusch och Solsidan. Hoppas att min förkylning släpper tills på tisdag för jag dör om jag inte kan träna snart!
 
"Hon är så torr så hon får mens i pulverform!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0