I Dream Of Love In Gold And Red

Vaknade inatt av att solen sken, trodde jag. Hade bara råkat tända lampan i sömnen. Snacka om att längta till sommaren. Jag är absolut en vintermänniska men nu tycker tillochmed jag att det får räcka. Fram med våren nu så vi kan få sommar snart! Gärna en varm och lång sådan för omväxlings skull. Annars får det faktiskt bli en solsemester nånstans långt bort.
Gymkhanaträning ikväll på Brosh för på lördag är det Flyinge. Känns lite tidigt egentligen men Cäs har ju vart svullen i sitt framben så inte gått på några veckor, och ska gå Scandinaviumträning på söndag så vill inte gärna att han går två dagar i rad. TW hade ju kunnat följa med om jag hunnit träna mer men med tanke på att hon inte gått gymkhana på typ ett halvår så tror jag nog hon kommer vara lite väl tossig de första träningarna. Får starta upp med henne igen snart så hon är redo för spetsgruppsträningar. Tror och hoppas att Brosh kommer att vara den som håller sig mest i skinnet på lördag!
Högst på önskelistan just nu; sol, helg å en jädra massa dumlebollar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0