Bra Start På Veckan!

Jag bara älskar måndagar! Då har jag tid att gymma efter jobbet å jag har bara en kuse att motionera. Alla boxar är dessutom mockade när jag kommer hem, snacka om lyx! Tog en mysig tur på Broshi i snön iklädd tjock vintertäcke. Min mysboll!
Överlag känner jag mig inte alls så stressad för tillfället. Kan bero på att det är snorkallt ute så tillbringar man mer än fyra timmar i stallet så avlider man, dessutom är mannen i Idre och det är brist på obligatoriska träningar. Tror att runt den här tidpunken förra året hade jag dressyrträning på måndagar, hopplektion på tisdagar, GFRK-träning på onsdagar, gymkhanaträning på torsdagar och lördagar, och för säkerhets skull hade vi träning på Bulycke söndag kväll. Så hektiskt är inte mitt liv just nu och det är jag himlans glad för. Man får massa mer tid å njuta, uppskatta och bara vara.
Oh crap, nu börjar klockan dra iväg igen. Får absolut inte vara sen till jobbet imon igen! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0