Men Jisses

Varför ska folk kasta en massa skit på de andra ridgrenarna som de inte själva håller på med? Ärligt talat så kan man faktiskt bara hålla käften om man nu tycker att det bara finns en gren i hela världen som är okej att sysselsätta sig med.
Jag ser mig själv lite som en allätare. Tävlar mest i gymkhana men tränar mest dressyr och även lite hoppning. Såklart rider jag i skogen oxå eftersom jag vill att mina ponnyer ska få variation. Kan ärligt säga med handen på hjärtat att jag kan se charmen i de allra, allra flesta sporter. Det roliga är ju att bygga upp hästen så att den blir bra och hållbar i det den gör, oavsett vilken gren det är. Tur att mina powpows är goaste å gladaste att jobba med iaf! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0