Övertid

Sitter å försöker tröga i mig lite frukost. Egentligen ledig fredag men jag har visst lovat att jobba över. Känns inte som ett vidare smart beslut just nu. Ögonen vill verkligen inte hålla sig öppna och sängen lockar mer än någonsin! Men det är bara å sätta sig i bilen å köra till jobbet. Sen kommer nog dagen gå ganska fort ändå. Är så glad att jag inte planerat in något med någon ikväll. Då behöver jag nog inte stressa efter jobbet. Gym å ponny är det som ska hinnas med bara.

Gick sjukt dåligt för mig å Cäs på träningen igår. Cäs ville inte alls springa som han brukar så vet inte om han kanske gjort sig lite illa i gårdagens bus i hagen. Får se idag hur han känns.
Dock förvånade han mig genom att lasta dig själv igår för första gången någonsin, 20 år gammal. Mirakel sker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0