Jag Är Frågan, Du Är Svaret

Nattat hästar, gjort matlåda å duschat precis. Och innan dess var det GFRK-träning. Grymma ungar som kämpade på i dessa 15 minusgrader. Kul när dom vill så mycket och är så härligt glada! Hoppas verkligen att vi får ihop både Bohus- och Vårcupslag i år!

Gunnel är inte att lita på! Idag lurade hon mig ordentligt och startade i morse till jobbet men fasen inte när jag skulle hem! Snacka om opålitlig bil! Men jag har kommit fram till att hon inte gillar kylan någe vidare så imorgon får hon stanna hemma!

Får att inte vilja ta livet av sig för att slippa denna kylan så får man tänka på att det faktiskt kommer att bli varmare igen. Snabbare än man tror.
Bjussar på en bild från Brassepartyt i Grebbestad för ett par år sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0