Äntligen!

Härligt att sommaren äntligen kom tillbaka! Och nu är det bara fyra dagars jobb innan semestern, det kär ju gå fort! Skulle jobbat igår egentligen men det var så himla fint väder så orkade inte gå in. Städade lite i syrrans lägenhet efter helgens bravader, åkte hem å hämtade bilen (utan att tänka på att jag hade shottat en hel del kvällen innan) och gasade Gunnel mot Cocos trakter. Mhm, rakt in i en poliskontroll. Snacka om att jag såg mitt körkort få vingar där ett tag. Väldigt skakigt att blåsa och jag vet inte vad jag tagit mig till om jag åkt dit. Fy fy! Kommer tänka en extra gång innan jag sätter mig i bilen efter en utekväll igen!

Så sjukt najs å bo i Linné förövrigt. Hade jag inte jobbat å haft hästarna i Tuve hade jag lätt övervägt att flytta dit. Så himla himla lagom till allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0