Semestern levererar!

Precis hemkommen från en riktigt trevlig kväll med vänner. Satt på Meddans tak å bara tjötade, sen grillade vi, åt glass och spelade spel. Har nog inte skrattat så mycket på länge.

Broshan gick som guld i morse och det kändes som jag aldrig skulle vilja sluta rida! Det är verkligen dom passen som gör det roligt att hålla på! Ska gå upp tidigt imorgon och rida igen, och jag längtar faktiskt!
Var även ute på en ordentlig tur med Castor. Han var busig och småtravade lite fastän vi egentligen ska vänta en vecka till eller två. Det gör mig så lycklig att han känns pigg och glad!

Imorgon skall vi nog ut med båten en sväng oxå. Hoppas på att hinna köpa en sån där stor gummiring innan!

Blir ett avsnitt Suits nu och sen ställa klockan på tidigt. Typ 06.30..! :/ så mycket man vill hinna! Imorgon skall jag även fånga in Cocos nya katt. Han heter Linus och är hemlös. :( I morse kom han å gosade järnet. Även med Castor. Sötgöte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0