Varför tror alla att dom är Martin Timell?

Ligger å schteker lite på altanen, det är hur varmt som helst! Denna sommaren går det inte att klaga på vädret iaf! Var uppe tidigt i morse å red två styck kusar. Inte alls nöjd med morgonen och undrar när min otur ska vända. Sen vart det en stunds solning å lunch å glass med min syster som inte har semester, stackarn! Å nu är jag tillbaka här i bikini, hur gött som helst! Mindre gött att jag ska rida lektion om ungefär en timme och det är dödensalldelesförvarmtattrida-väder! Men bara att bita ihop, ser ändå fram emot det :)

Var å kollade på en lägenhet i söndags. Precis en sån jag vill ha fast denna behövde totalrenoveras. Tror att det var både original på väggar å golv, sjögrästapeter och plastmattor från 1965. Och köket...ingen hit! Jaja
Men det kan jag ju ordna tänker jag, har ju Leif lixom. Men problemet är bara att hela Tuve verkar ha en Leif! Eller så tror dom att dom är Martin Timell! För hela Tuve var visst sugna på att renovera! Så den jäkla lägenheten gick ju upp jättemycket, precis som de senaste lägenheterna jag kollat på. Blir så trött! Men nästa lägenhet jag hittar som jag gillar ska jag bara ha. Kosta vad det kosta vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0