Motivation

Sitter å skriver en lista med saker jag vill göra under året. Väldigt bra för motivationen och ett bra tidsfördriv på jobbet!
Fredag idag och jag är väldigt pepp på helgen. Ikväll blir det myskväll med sis. Imorgon är det inte så mycket planerat sedan jag hoppat av spetsgruppen. Känns inte så realistiskt att rida för att bli uttagen till ett lag som skall tävla i Juli när jag helst hade behövt sälja ponnyn innan dess. Det är väldigt blandade känslor med allt runt det! :(
Hade behövt ta en sväng på stan och även göra ett ryck hemma denna helgen men tar det lite som det kommer för en gångs skull. Skall iaf prioritera träning i helgen. Beach 2013 snart ju å det hade vart väldans gött å slippa känna sig som en säl på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0