Första kvällspasset i tungjusteringen

Idag börjar jag jobba kväll, och även i tungjusteringen. Har haft två dagar på jobbet nu när jag fått gå å lära mig det jag själv tror ska vara bra att kunna. Snacka om att jag är ett stoort frågetecken över vad som komma skall. Blir väldigt spännande att hoppa på passet ikväll å se hur detta går! Jobbet innebär ju att hitta fel på bilarna. Och hur många fel kan det inte vara på en lastbil lixom!? Ska bli väldigt lärorikt iaf!!
 
Dags att börja rör på sig, måste handla innan jobbet oxå!
Imon bitti blir det till veterinären med Cäscäs iallefall! Idag har han busat som en tok så det verkar ju inte vara helt kört för hans del iaf! Hoppas hoppas att han blir bra snart!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0