Go söndag!

Försov mig lite i morse å det såg ut som jag skulle pajja hela dagens planering. Var ute på lite reunion med naturvetarna från gymnasiet igår så var redigt trött i morse. Men efter mycket stress och hets så löste sig dagen till det bättre! Bohuscupsbarnen gick å vann hela skiten och Vårcups"barnen" kämpade grymt i underläge å red sin kanske bästa tävling hittills ridmässigt.
Kom hem mycket senare än beräknat så det blev ingen släktmiddag idag som planerat. Istället tog jag en lång tur i skogen på Merlin och sen en liten löprunda följt av promenad som nervarvning innan pållarna skulle ha kvällsmat. En dusch, lite samtal å nu sitter jag här.
Imon blir det upp tidigt igen för shopping med Coco! Helst ska jag ha hunnit allt med djuren innan så vi kan vara i stan när det öppnar. Får se hur det går med den saken =)

Tankarna vandrar hela tiden till det finaste jag har...
..min kloka, underbara och allra bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0