Lever, men det är knappt!

Har sovit hela dan idag! Utan att överdriva så har jag bara vart vaken 1,5 timme och jag somnar fortfarande när jag lägger huvudet på kudden. Mina förhoppningar om att kunna gå till jobbet imorgon minskar för varje timma som går. För jepp, jag vill hemskt gärna gå till jobbet imorgon. Det känns som man smiter när man är hemma oavsett hur sjuk man är!
Väger mellan att gå och lägga mig igen och att masa mig ut i stallet. Har tillbringat knappt 20 min där de två senaste dagarna. Har aldrig hänt förr om jag inte vart bortrest! Broshan har vilat dessa dagar så idag MÅSTE jag rida, blir svettig bara av att tänka på det! Men jag kommer göra det om jag känner mig själv rätt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0