När Gamla Dörrar Stängs Öppnas Alltid Nya

Från att ha varit en sjukt nöjd tjej när jag vaknade i morse (förutom att jag blev väckt av samtal från ett av mina barn som var magsjuk) till en kraschlandning, igen. Vaknade verkligen med känslan av att allt höll på att falla på plats. Ja men jo tjena..! Drömma går ju alltid... Kusen gick inte igenom veterinärbesiktningen för tävlingen så min värld rasade lite för en stund. Hade verkligen sett fram emot tävlingsdagen och ponnyn var grymt fräsch igår så det var väldigt otippat!
Fick iallafall vara med och rida några grenar på Melde och nu står en nöjd Cäs å mölar hö i sin box så jag är inte ledsen mer. Bästa ponnyn kan behöva lite vila och få äta upp sig igen. Och jag får en chans att träna mer på Broshan. Allt har väl en mening trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0