Finfin dag!

Vart lite trött å nere det sista så i morse tog jag mig en ordentlig sovmorgon! Gick upp å drack lite te framför tvn innan jag begav mig till gymmet. Härligt att träna idag men fick slita mig till sist för att åka hem till pållarna. Red ett mjukt pass på Brosh där vi bara fokuserade på att rida i comfort-läget så vi båda var nöjda! Han har ju haft lite problem med munnen de sista veckorna så har fått gå bettlöst. Ingen hit alls då han blir ruggigt tungriden. Man märker väldigt stor skillnad när man kommer med hackamoret så är det en ivrig näsa som vill in i tränset men när man kommer med det vanliga tränset med bett är han inte det minsta ivrig. Så mycket fokus nu på att det bara ska bli lätta trevliga pass på bettet!
Det blev en liten oturlig eftermiddag då HP blev sparkad och fick åka in till kliniken och sy. Han får även stanna där över natten för säkerhets skull.
Tömkörde en väldigt energisk TW som skuttade omkring en del. Skönt att hon känns och ser så fräsch ut, det värmer ett mammahjärta! =)

Nu får det vara dags att ta Gunnel på ett åk till mannen. Blir tacofredag (som vanligt) och idol! Har bokat besiktningstid till Gunnel å får nog hålla alla tummar och tår hårt som tusan för att hon går igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0